Feed-back parlamentar no. 2. si raspunsul meu.

postat de dracu in 2007-04-25 11:50

uite ce scrie demnitaru:

“Mircea Satmareanu wrote:
Trimitatorului,
Mesajul dvs. m-a determinat sa va reamintesc ca, in orice tara din lume, imunitatea parlamentara se acorda pentru pozitii politice, mai ales cele exprimate in Parlament. Acesta este si cazul votului privind suspendarea presedintelui Basescu. Daca nu stiti, puneti mana si cititi, iar daca stiti si totusi scrieti ce scrieti, inseamna ca dvs. confirmati faptul ca am procedat corect votand cum am votat, caci, daca presedintele Basescu are asemenea sustinatori, atunci acuzele aduse – ca lucreaza cu mijloace neconstitutionale – se dovedesc adevarate. Va anunt ca tin mesajul dvs. la dispozitia autoritatilor si va fi prezentat si membrilor Parlamentului European .
Fara stima,
IMPascu”

si raspunsul meu:

Domnule parlamentar,

Blestemele mele va afecteaza doar daca sunteti credincios. ceea ce ma indoiesc. Sincer, nici eu nu cred in ele, dar v-am spus, doar dreptul asta il mai am (inca,sper).

V-as ruga sa imi spuneti in ce tara din lume i se cere aprobarea unui politician pentru a fi perchezitionat, in timp ce aceesi aprobare nu se cere cetatenilor de rand.

V-as ruga sa imi spuneti in ce tara justia “independenta” constata ca un parlamentar beat, conducand o masina si ucigand niste oameni, scapa cu camasa curata pe motiv de “mere verzi”.

V-as ruga iarasi sa imi spuneti in ce tara europeana demnitarii sunt platiti daca NU se duc la munca.

V-as ruga sa imi spuneti in cate tari din UE parlamentari au drept la pensie pe viata, pentru munca depusa. pentru un numar mic de ani.

Va anunt pe aceasta cale ca nu ma consult nici cu Basescu, nici cu altcineva in privinta opiniilor mele. si ca ele ma implica doar pe mine.

Sugerati ca faptul ca eu va injur inseamna ca Basescu incalca constitutia??? asta e o gluma foarte buna.. care va dovedeste mentalitatea de comunist batran. injur pentru ca asta simt eu in momentul de fata pentru parlamentari. si apropo, nu sunt membru al niciunui partid.

puteti sa tineti mesajul meu unde doriti dumneavoastra, nu doar la dispozitia autoritatilor. iar asta deja o iau ca pe o amenintare formulata de dumneavoastra la adresa cuiva care are o parere diferita. drept pentru care va urez cu sinceritate sa crapati. daca aveti cumva de gand sa trimiteti politia / procurorii pe capul meu, s-ar putea sa fie cam dificil. doar daca vreti sa trimiteti SIE sa ma rapeasca / execute. caz in care e posibil sa aveti probleme cu un stat UE pentru care lucrez.

ultima oara cand am fost prin tara, inca mai era posbil sa injuri ce / pe cine nu iti convine. va rog sa ma anuntati daca e ilegal acum, pentru a putea face publicitatea corespunzatoare acestui fapt.

p.s multumesc pentru pont. ma gandesc sa scriu si la Parlamentul European, pentru a ii ruga sa nu pedepeseasca romanii pentru “calitatea” politicienilor. Doar ca acolo o sa scriu pe un alt ton, pentru ca ei il merita. si o sa incerc sa conving ceva oameni sa faca la fel.

fara nici un fel de stima si respect,
un alegator care a reusit sa fuga la timp.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

