Feed-back de la un parlamentar. si raspunsul meu.

postat de dracu in 2007-04-25 01:15

acesta este raspunsul unuia dintre parlamentari la e-mailul meu:

George Baesu wrote: Sunt sigur ca l-ai votat pe Basescu.Cat semeni cu el! Ura ti-a mancat viata! Copilul meu e in clasa intai.

iar acesta este raspunsul meu:
Eram curios daca obtin vreo reactie. m-ati surprins, sunteti primul parlamentar care imi raspunde. Pentru asta, o sa incerc sa va vorbesc ca unui om, si nu ca unui parlamentar.

Nu, nu ura mi-a mancat viata, ci voi, politicienii. Din fericire, muncesc, sunt sanatos, am o familie frumoasa, si pe mine nu ma afecteaza asa tare ce faceti. decat ca ma faceti de ras ca roman.

Nu, nu l-am votat pe Basescu, pentru ca nu eram in tara. O sa ma duc acum la ambasada, si o sa votez pentru el, la referendum.

La fetita mea care are 8 luni v-ati gandit vreodata? La parintii mei, pensionari batrani si bolnavi, care fac foamea cand voi va mariti salariile an de an, va ganditi, cand va aprobati in unanimitate maririle de salariu? La sotia mea, care e profesoara si castiga 200E pe luna, cand factura la curent doar e 100, va ganditi cand scoateti banu’ gros de pe pielea noastra?

Pana anu’ asta, nu v-am urat, v-am dispretuit doar. Dar cand vad cum va bateti joc de noi, nu mai pot… simt ca ma inabusa ura. si nu pot sa fac nimic impotriva voastra.. decat sa va injur. Ati avut grija ca Parlamentul sa fie imposibil de dat jos, chiar daca 100% din populatia tarii ar vrea asta. Da’ ce va pasa.. eu va injur, si raman cu inima amara, iar voi va imbogatiti pe spinarea noastra.

Spuneti-mi, domnu’ parlamentar, ce o invatati pe fetita dumneavostra? O invatati ca parlamentarii sunt deasupra legii, si ca pot face ce vrea? O invatati ca e ok sa furi, pentru ca oricum, daca Parchetul vrea sa te perchezitioneze, trebuie sa te anunte din timp, si sa iti ceara aprobarea? Ii spuneti precum doamna Stanoiu “Cum va permiteti sa puneti sechestru!!! Eu sunt fost ministru, parlamentar!!”.

O invatati ca nu-i o problema daca omori cativa prosti cu masina.. sunt doar niste nenorociti de alegatori. mai sunt inca vreo 19 milioane, ce dracu. si ca poti sa o faci oricum, pentru ca esti parlamentar, si ai imunitate. in cel mai rau caz spui ca ai mancat niste mere verzi…

Stiti foarte bine ca romanii il vor pe Basescu.. e suficient sa va uitati pe un sondaj de opinie , inclusiv unul facut de oamenii dumneavoastra. Va surprinde ca oamenii au inceput sa va urasca, atunci cand va bateti joc de ei?? Atunci cand spuneti: “Poporul e prost. Ce daca 97% vor sa isi aleaga presedintele prin vot. Noi vrem republica parlamentara.”

Domnule parlamentar, inteleg ca multi dintre dumneavoastra au dat bani grei ca sa intre in parlament (100.000E). nu stiu daca si dumneavoastra. si ca trebuie recuperati. din pacate, lumea nu mai e atat de imbecila. romanii, muncind afara, au vazut ce inseamna MUNCA. si nu le mai convine sa fie jefuiti.

ok, furati, stie toata lumea asta.
Dar pentru Dumnezeu, mai faceti cate ceva si pentru noi! Chiar nu va mai saturati?? aveti pensie asigurata pe viata, mai mare decat ar putea visa 80% dintre romani. Ce mai vreti?

Puteti sa ma contraziceti in privinta drepturilor pe care vi le-ati votat cu consecventa, si pe care le-am enumerat mai jos? Puteti sa imi spuneti ca e normal sa ai imunitate parlamentara cand ai ucis oameni nevinovati? sau cand ai furat??

Astept raspunsul dumneavoastra, domnule parlamentar. Daca va pasa de fetita dumneavoastra, de fetita mea, si de copii altora, depuneti o initiativa prin care imunitatea parlamentara sa fie limitata DOAR la declaratiile politice. Iar procurorii sa va poata ancheta ca pe orice cetatean. si va asigur ca veti fi sprijinit cel putin cat Basescu. eu personal va fac reclama. Aveti atata coloana vertebrala ?

Dar sunt convins ca nu v-ar conveni, si oricum s-ar supara cel care v-a pus pe lista.. nu se stie cand ii vine randu sa dea si el autografe pe la parchet.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

