eu si securitatea

postat de dracu in 2007-03-24 13:41

cand eram io mai tanar si plin de avant revolutionar, prin 90 si ceva, a fost o greva studenteasca mare de tot. io, bineinteles, plin de idealuri precum capra de raie, m-am bagat cat de cat in fatza. nu eram ca in CC, da macar ca un secretar cu propaganda tot ma bagasem…

binenteles, ca la orice greva care se respecta, am luat-o in mana cu totii. c-asa-i in tenis.

however, ani buni dupa asta, frate-meu avand o oarecare pozitie intr-o mare firma de telefonie mobila , a ajuns sa … colaboreze sa zicem, cu cineva de la Secu. sau ma rog, cum io zice mai nou acu, SRI. care persoana, fiind placut impresionata de favoru facut de frate-meu, l-a intrebat:

– Auzi, ai cumva vre-un frate pe nume “Dracu”?
– Da mah, da de unde pla mea stii?
– Pai din lipsa de ocupatie, am dat o cautare in baza noastra de date, si a aparut un dosar, pe numele tau de familie. cum nu e al dracu de cunoscut, m-am gandit ca poate sunteti neamuri.
– Da ce-a facut mah???
– eh, cu o greva studenteasca.. da e inchis acu dosaru…
– Si ce-i in dosar?
– numare lucru, fo 2 declaratii de la “preteni” si o poza”.

acu, cu ce pla mea subminam io economia nationala sau tradam patria, dorminind, mancand si cantand pe scarile de la universitate, numa Ilici si mortii mamei lui o stiu.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

