cum nimereste lumea la mine :)

postat de dracu in 2007-04-20 15:04

no ca tre’ musai sa scriu de asta …. ca-s cateva dulci tare…

se pare ca f multi ajung p-aci din dor de diverse. am dupa cum urmeaza:
“of de dor”
“mi-e dor”
dupa care urmeaza conjugarea (cred ca asa se cheama operatia in limba gramatica. nu dati cu paru ca mereu am urat gramatica, din frageda pruncie..)
mi-e dor de ea (nu-i la mine, sa mor io!!! nu recunosc nici in fatza MAN),
mi-e dor de noi (sigur nu sunteti la mine. am facut curat ieri),
mi-e dor de tine (mersi frumos. daca esti de sexu potrivit, adica ala slab. daca nu, mars poponarule).

“vodca geen” (wtf is geen????? ca vodca stiu)

this is a good one: “occupational safety and health (ass)”
Whaaaaaaaaaat??? te iei de job meu? iti mananc rinichii…. asta tre sa fie vro unu regulat bine de astia de la safety probabil inca il mai ustura assu.

“poze cu balcoane sini goi”
Honestly, I’m confused… adica vrei poze de balcoane cu sanii goi? poze de sani cu balcoanele goale? altceva?
oricum, orice vrei: N-AM MAH!

“femei amatoare curu mare”
io ma bag numa la profesioniste.

“barbat singur”.
ma sparge Madam Dracu daca sustin asa ceva.

“gagici la client”
nici d-astea n-am. sau vrei sa trimiti?? s-ar putea sa te coste cam mult avionu..

“jidovul ratacitor”
yep, that’s me
deja tre sa ma apuc sa impachetez iar, ca in vro 2-3 luni plec iar.

“cum sa imi redecorez casa”
try with a bomb in the kitchen.

“poze cu nudisti la vama veche” cu cateva variatiuni pe tema.
he he he.. aici m-ai ghicit.. are baiatu cateva sute probabil. si toate facute cu ochiu meu.

“green pet”
hhmmmmmm….. sper ca nu-s io ala….

“barbat singur acasa”.
corect. vreo donsoara larga la inima vrea sa ma consoleze?

“cautare menajera”
sa ma anunti te rog daca gasesti.
io inca mai caut una vorbitoare de limbi straine, tanara, frumoasa, desteapta, sa gateasca bine, sa plece noaptea la ea acasa, sa fie discreta, cunostinte de baza de bj, etc etc etc. pt 100$ / luna.
ceva amatoare?

“vodca”
este

“salariu trainer”
sa mor daca stiu.

“nebosh romania”
pula, nu-i. meri in UK.

“tigari de foi”
am si d-astea.

asta-i buna…
“ma dor sfarcurile de ce?”
de unde pielea mea sa stiu io???? trage si tu de ele…

“ma fut fara bani”
io numa pe bani am invoire de la Doamna Dracu. si nu pe maruntis d-alde 100E. da pana acu n-am gasit amatoare.
cred ca am nevoie de mai multa reclama.

“stafie”
estem. rusu ala batran si betiv, care-mi bea vodca si berea.

“aborigeni ass”
aaaaahhhh???!!!
nu cre ca pot sa te incurc.. al meu e “expat ass”. calitate superioara.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

