continut de frigider

postat de dracu in 2007-03-03 15:28

are asa:

congelator:
*1 buc sticla hlebnaia slaza, almost naked.
*o cutie cu niste chestii semanand cu niste mici subnutriti (nu stiu, n-am incercat inca)
* o cutie ficat pui
*o cutie cordon bleo

frigider:
*5 beri
*2 sticle vin
*3 conserve peste
*un borcan conserva tocana legume
*2 borcane muraturi diverse
*3 borcane dulceata
*unt
*un borcan caviar rosu (icre de manciuria, icre de somon, icre rosii whatever) yummy 🙂
*un snop de branza georgiana afumata (good!!)
*7 oo
* ceva legume (sper ca n-au murit, ca nu le-am mai verificat de mult..)

imprastiate prin dormitor:
*o sticla vin romanesc, Pinot Noir de Pietroasa, din ’99 yummy
* una sticla cu nenorocitu de absint, pe care inca nu stiu cum dracu sa-l beau.. am auzit ca e vorba de incendiat un pahar si altele. da nu ma risc pana nu am informati mai complete..

tre sa-mi botez stafia aia betiva…
ceva sugestii?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a comment