cea mai frumoasa palma (morala) primita

postat de dracu in 2007-03-22 23:11

in vremuri de demult, cand eram ficior la mama, aveam o prietena. ce prietena, ca era ditai iubita…

poveste de amor nebuna. ea, frumoasa, picoare lungi, sanii mari.. si inteligenta foc. ce mai, o bijuterie…. eu.. cam ca acum, minus 20 de kile. si cu mai mult par in cap .

am fost o buna bucata de vreme impreuna. dupa care, inteligentu de mine, s-a hotarat sa o lase, ca dadusem de alta, si mi se parea mie mai fresh. in realitate (acu vad asta), era multmai proasta, mai naspa, cam curva, si nici teribil de ingrijita (sunt baiat finutz, nu pot sa spun chiar imputita).

so anyway, am lasat bijuteria si am ramas cu tinicheaua. pt vreo luna de zile, ca ramasesem fara job, am fost si pe post de casnica. ai ei erau plecati la tara, asa ca am locuit practic impreuna pt o luna.. ramasesem fara job (din cauza ei, da asta-i alta poveste) asa ca eram pe post de casnica. gateam. ei probabil ca i-a placut cum, ca mi-a zis dupa aia sa ne mutam impreuna pe bune. faza la care mie mi s-a facut parut maciuca, si cea mai inteligenta scuza pe care am putut sa o gasesc a fost ca sunt student sarac, n-am bani, si ca MANANC MULT. cred ca chiar am convins-o cu treaba asta…

oricum, dupa o luna, spre bucuria mea si a ei, am vazut-o cu altu (intr-un Oltcit ) asa ca spre bucuria noastra reciproca ne-am dat papucii..

asta fuse numa introducerea.

de fapt subiectul e fosta, L., bijuteria de fata.. normal ca dupa ce intr-o luna de zile am ramas cu ea in mana, m-a palit doru de ea. si o tot bazaiam la cap sa ne impacam, sa fim iar impreuna. ea nu si nu.. stia ea ce stia…

traditia noastra era ca atunci cand ai mei plecau la tara, ea sa ramana vina peste noapte la mine.

asa ca, atunci cand ai mei mai plecau la tara, la munci, ea era prima pe care o chemam. ca voiam sa fim iar impreuna.. normal ca imi luam flit… pana intro zi, cand ii dau telefon:

– L, stii, ma intrebam daca ai vre-un program in seara asta.
– N-am, da de ce te intrebai tu asa ceva?
– Pai… stii… ai mei au plecat la tara….
– Aha, si ce idei ai tu in legatura cu asta? si cu mine?
– Pai.. ma gandeam… ca daca nu ai alt program.. poate… ahhhh….
– Sa vin la tine?
– Ahhhh.. da…..
– Bine, mah, vin. pune si face ceva bun.

pfai cand am auzit… Dzeu trebuia sa-si ridice picioarele, ca aveam de gand sa ma agatz de ambele, nu doar de unu….
scos artileria grea la bataie…. pui cu sos de vin alb la vas de sticla Jena, lichior de ciocolata, clatite cu dulceata de gutui de la mamaia.. ce sa mai, m-am dat peste cap…

deci vine seara cea mare. zbor pana la ea acasa (zbor scurt, ca statea la 10 minute). o iau de o aripa, si o aduc la mine…..

o noapte de vis, ce sa mai… I’ve done my best. parea si ea destul de multumita de prestatie…

dimineata, obosit varza, cu un zambet imbecil lipit de buze o conduc acasa (asta se intampla sambata dimineata).

dialog la ea la bloc:

io:
– multumesc foarte mult, a fost de vis!!
– nu-i bai, ca mi-a facut placere.
– si ce faci in seara asta? vrei sa iesim si noi la un teatru?
– iiihhhhmmmmm…. nu. n-am timp, sunt ocupata.
– ok, da maine? mergem si noi la un teatru, un film?
– iiihhhhmmmmm…. nu. n-am timp, sunt ocupata.

hhmmmmm.. parca ceva incepe sa imi miroasa rau….

– ok, weekendu viitor? un film, o plimbare pe faleza?
– iiihhhhmmmmm…. nu. n-am timp, sunt ocupata.

wtf???!!!!
– so??????
– ok, hai ca te vad nelamurit.. sa te luminez: daca am venit la tine in noaptea asta, si am facut sex, asta nu inseamna ca suntem iar impreuna. asta inseamna ca am avut si io chef sa ma simt bine, si daca e sa aleg intre a ma duce sa agatz cine stie ce dement, care dracu stie ce vrea in pat, sau ce poate, o mai avea si vro boala.. si tine, te aleg pe tine. pt ca stiu ca esti curat, ca nu esti nebun, si ca ma simt bine cu tine. da asta nu inseamna ca ne-am impacat. daca mai vrei sa ma chemi, si io am chef sa vin, pt o partida de sex, vin. daca nu, nu. ai priceput???
– aaaahhhhh…. daa…..

si a plecat…
cand s-a intors cu spatele, primul meu gand a fost:
“deci cam asa tre sa se simta un vibrator!!!!”

draga de ea…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

