apel catre doamne si domnisoare

postat de dracu in 2007-03-02 20:08

Am venit azi de la munca, destul de obosit…
Am luat in spate ditai sacu de gunoi (cre ca avea 20 de kile) si l-am dus.
Am intrat in living, si m-am hotarat sa fac si io putina ordine prin casa.
Am inceput asadar cu livingu…
M-am uitat pe un fotoliu, ca zarisem ceva verde.. spre marea marea surpriza, nu crescuse vre-un brad (inca). Era o bucata de paine de vreo sapt de zile uitata acolo. care se facuse verde (capatase puternice proprietati antibiotice). noroc ca o lasasem in punga…

acu vreo sapt, m-a vizitat unu dintre colegi.
cand i-am aratat semineu, m-a intrebat daca e cumva o noua moda sa ai ca pet paianjen. daca da, o sa vrea si el din puii paianjelnilor aia 2 de pe semineu.. Nu vreau sa merg mai departe, si sa ma gandesc cu ce se hranesc noile mele animalute…đŸ™‚ i-am zis ca o sa ii dau.

Asa ca apelu e:
Mamelor, nevestelor, iubitelor a.s.o:
Nu va mai lasati masculii sa plece singuri de acasa, ca sunt total neajutorati….
exceptiile sunt rarisime, si doar ca sa intareasca regula.

p.s. o sa pun si poza cu painea, si aia cu the new pet, cand imi trece lenea, si le descarc de pe camera.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2007 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

